Saturday, March 6, 2010

Twilight

Twilight...nu inteleg ce fel de persoane sunt cele care l-au vazut si le-a placut filmul...ma tot gandesc, dar nu gasesc un raspuns...
nu spun ca scenariu nu ar fi putut fi ceva interesant, dar modul de realizare,...lasa mult de dorit...
intr-adevar am vazut filme si mai proaste, pe care nu am rezistat sa le vad pana la capat, si sunt rare astfel de exemple, mai nou este midnight cronicles...
ventage...sau ceva de genu e filmul prost care am putut sa-l vad desi...era praf...
iar twilight...dpdv al actorilor...cine sunt aia doi?! si cum i-au ales? joc mai prost nu am mai vazut de la midnight cronicles...
si ea si el...erau intr-un continuu preludiu...

sare de la o faza la alta...care-i subiectul...unde-i actiunea...
ce kkt...
astept scene de actiune, ceva...dar...in afara de faza in care el opreste masina, zboara prin copacii cu ea...o arunca james pe ea prin geam...si s-a terminat filmul...
asta a fost tot?! asta a fost twilight?!
wtf?
a, da... am uitat , de fapt incerc sa mi-l scot din minte, am vazut de curand, percy jackson si olimpienii, hotul fulgerului...wtf!!!
ma asteptam sa fie un film de actiune, dar...
avem o scena la sf filmului, inainte de incheiere...credeam ca o sa fie ceva...cand colo...se plimba ca dezmeticii dupa rubine...omoara cate unu..ia rubinu...se duc sub pamant...ies...scena de final...si gata...s-a terminat filmul...
iar baiatu...nu era ca peterson twilight intr-un continuu preludiu...dar cand ii moare mama park radea...
prost actor...
prostii actorii toti trei...percy, edward si gagica...
oricum...
a aparut si new moon...
daca am suportat prima parte...si povestii vampirii, varcolacii imi plac...o sa ma uit si la new moon...
sa vdm cum se combina

Avem personajul principal, Isabella...Bella...se muta de la oras la tara..cu taticul ei...

politistul oraselului de 3000 si ceva de persoane...cu liceu in oras, sau pe langa...in cel mai umed si intunecat loc din America...ca altfel ar stralucii vampirii...

il avem pe Jacob...viitorul iubit, plin de secrete...al Bellei...



tanarul doctor Cullen, care ii schimba pe toti, cand sunt pe moarte...

Alice vede viitorul, cand vine ia o decizie...

Cei trei vampirii rai...James, Victoria, si nu mai conteaza...ca fuge...

Scena marfa...Bella e aruncata de-a lungul camerei...bucurie mare...avem parte de 1 minut de actiune...

Edward foarte suparat...



Oare ce va face Victoria in partea 2? sau nu au mai avut banii sa o plateasca...

Ce dragut...

bucurie mare...prima scena de actiune...

cel mai tare camion...mi-a placut ideea cu un camion praf...primit cadou...mare bucurie pe bella, si se mai duce si la scoala cu el...cand restu aveau numai masini noi noute...

No comments: