Wednesday, March 31, 2010

despre Romania

cele mai dragutze prezentari video pe care am putut sa le gasesc...

mai, e frumoasa Romania, dar e mare pacat de ea...cand vad astfel de filmari, imi vine un asa de mare drag de tarisoara mea mica...incat...nu stiu ce sa mai fac...

dar dupa imi aduc aminte din locuieste in ea, si-mi vine rau, ca nimic bun nu o sa iasa cel putin in urmatorii, 10 - 20 de ani , cat mai am si eu de trait...asa ca...si ce nepotii sa mai faci, sau copii, sa-i lasi de unii singuri, sa lupte ca pe viata si pe moarte, mai bine numai faci...

din pacate, sfatul meu este sa plecam toti din tara, ca de trait bine nu o sa fie in urmatorii 30 de ani...cica nu mai este de furat, se imprumuta prea mult, la un moment dat trebuie sa te opresti, sa faci ceva si pentru popor...poporul a murit in 1989...

inc ase mai poate fura, pana cand? pana vom pleca din tara, sa ramana singuri si sa o vanda, la altcineva caruia sa-i pese...pai apoi tu cum sa faci unele lucruri care sunt strigatoare la cer, pai si un copil de clasa 1 stie mai bine...

dar daca branza e pe bani, si mai bine iei tu , care oricum mai ai vreo 100 mile, de ce sa nu mai iei si inca vreo 200 mile, de ce sa nu-ti faci reducere, ca cei cu 1 mile se descurca, si daca nu, e treaba lor...

am sperat la o vreme mai buna, dar se pare ca nu mai vine...am crezut ca mai este o speranta, dar se pare ca a murit de mult...am incercat sa schimb ceva ( nu prea ), dar nu ai cu cine...si cand te gandesti...unde sunt copii competenti, cu hi q mare, care termina masterate / doctorate...ei unde se duc? hai si noi dupa ei atunci...

e trist...si ma doare sufletul...dar...asa se poarta la noi...nici de votat nu ai cu cine...

si totusi, parca mai degreaba as face o excursie prin Romania, decat sa ma duc in Italia, sau Spania, sau mai stiu eu ce tara...

No comments: