Saturday, March 20, 2010

Agora 2009


Mi-a placut filmul...Titlul nu ma convinsese, dar m-am uitat, intr-o doara...la trailer, si m-a fermecat...

Se cam face o luna de cat am vazut 3 filem cu Rachel si nici nu este preferata mea...si nici nu v-a fi...nu mi se pare atat de sp[eciala...

Oricum filmul este superb...de la Blind Side, urmeaza Agora...m-as mai uita la el de mai multe ori si cu mare placere...

E trist...are un subiect trist...

imi place istoria...imi plac filmele cu povesti trecute...cum s-ar fi intamplat lucrurile, cum au fost oamenii...interesanta ideea reprezentariilor planetelor...ce cunostiinte aveau acu 2000 de ani, cat timp a trecut, cum s-au pierdut atatea cunostiinte...







Cum se invata pe vremea respectiva...si cine ce invata...

Cateodata ma intreb...oare unde am fi fost azi, daca nu s-ar fi distrus atatea lucruri...oare om fi fost mai bine?







Nu incep sa "povestesc" despre crestinism ca...nu e momentul acu...si-mi aduce aminte si de culte / secte si altele...













Eclipsa...am auzit de ea pe la scoala, dar nu prea am priceput eu pe vremea respectiva prea mare lucru...Mi-a placut cercul / eclipsa / hiberbola si ce mai era, a lui nu stiu cine...asa ceva trebuia sa ne arate si noua la scoala...ca am fi priceput mai bine figurile geometrice, sau ce or fi...





Ma gandeam eu ca nu prea are cum sa o scape...



Mi-a placut scena asta...a fost interesanta ideea...

Mi-a placut si ideea ca , desi nu-i placea sa se poarte urat cu sclavii, totusi ei ramaneau tot sclavii si trebuiau sa se supuna stapanului...




No comments: