Thursday, March 25, 2010

City Mall

Am fost ieri in mall...City Mall, mai exact, si am fost pentru prima oara...
Impresii ? Pai , nu mi s-a parut chiar asa de pustiu, cum citisem prin reviste / ziare etc. Intr-adevar e mai liber decat Plaza Mall ( ultima data cand am fost acu cateva luni mai erau oameni ). Dar poate este in lucru bun ca nu-s asa de multi oameni, nu poti sa te impiedici de ei...ai numai pentru tine, 4 sali de cinema, micute, dar libere, cu un bilet de 12.00 lei, miercuri redus daca ai orange la 6.00 lei, daca este fata, marti platesti 7.00 lei.
Deci, ce mai poti sa-ti doresti?
Intr-adevar, calitatea este mai slaba, ca sa zic asa, adica decorul este mai slab, imaginea mai slaba, dar merge...si e liber...
Ai copii? Vrei sa-i distrezi? Ii duci la etajul 2 sa cante si danseze cu profesoara...de nu stiu ce, sau ce o fi...
Am inteles ca are si bowling...nu stiu sigur ca nu l-am vazut...
Si are biliard, banuiesc ca nu e scump...si mai are si nu stiu ce laser, nu stiu cum, care-i , cica, marfa dupa spusele lui @tomytza89
In concluzie, e misto in City Mall, e liber, ai magazine, ai cinema, ai biliard, ai KFC si Burger King ( Mc cred ca lipseste ) si e si ieftin...

No comments: