Sunday, March 28, 2010

King's Club

King's Club
little pub-ul de la Gema, de langa Plus, pe iuliu maniu...
e dragutz, am fost de cateva ori pe la el, in vizita...si ne vom mai duce...

pare mai marfa si decat dado, vecinu de sub teran de la sir...lujerului...

ai separeuri, fumatori, mese aproape pline, si ne fumatori, in fata stanga cum intri, libere aproape tot timp, daca nu tot mereu...

Si sunt bune si mesele. Joci bine pe ele, nu trage.

Ultima data am priceput si eu cum se comanda, desi mai fusesem de cateva ori. Ai un buton, pe care apesi, se stinge lumina si vine tipa in 1 - 2 minute si te serveste.
Ai si reducere, peste 18.00 lei ( park ) ai 5 %, peste 50.00 lei, ai 10 %. Plata la plecare. Biliardul la fel, la plecare.

si ai la bauturi, sa te tot imbeti...de la peroni, timisoareana, beck si care o mai fi, la cafe frape, limonada ( bunicica, macar o au si eu o beau ), cafea, vin rosu, alb, cocktailuri diferite, green apple si multe altele.

ai mese, cat doresti, o data am stat un pic mai mult, vreo 5 min dupa o masa, care sa fie mai intr-o parte...sa ne lasam lucrurile...




No comments: