Friday, March 26, 2010

Teatru Bulandra

ora 09:17
Mergem la teatru diseara...
Nu stiu de piesa este...pot sa caut pe google, dar mai bine astept pana diseara...sa fie o surpriza...
Nu am fost decat o data la teatru acu multi ani, la Numele Trandafirului...
Mi-a placut, dar pana azi nu am mai avut ocazia de a merge...
De unul singur e cam naspa, si nu prea se omoara ( oamenii mei ) cu teatru, sau sau dus fara mine :d
Mai multe amanunte despre teatru cand o sa ajung la ei, si mai multe amanunte despre piesa, cand o sa o vad, intr-un post viitor...

31.03
Am fost de mult la teatru ( nu ciar asa de demult ), dar nu am avut timp sa-mi scriu parerile ... de bine, bineinteles...
M-au platit bani grei sa sciur de bine...kiding ...
Oricum, mi-a placut...
Voiajul domnului Perrichon ... de Eugene Labiche ... o comedie spumoasa, in rol principal marele Virgil Ogasanu ...
nici nu stiam cine este...
Nu am astfel de cunostinte...
Am maio fost doar odata la teatru, la Numele trandafirului, si nu stiu cine a jucat atunci...nu ma intereseaza actorii de teatru, ca nu am avut ocazia de a merge mai mult, si nu i-am retinut...
Piesa mi-a placut, a fost funny, o comedie interesanta...
Nici nu ti-ai dat seama cand au trecut cele 2 ore si ceva... merita...
Distributie :
- domnul Perrichon = Virgil Ogasanu
- doamna Perrichon = Manuela Ciucur
- Henriette = Ilinca Manolache ( a fost super simpatica, mai ales cu bah, si buh )
- comandantul Mathieu = Ion Cocieru
- Daniel Savary = Vlad Zamfirescu
- Armand Desroches = Gheorghe Ifrim
- majorin = Silviu Geamanu
- Joseph, servitorul Comandantului = Dumitru Anghel
- Jean, servitorul lui Perrichon = Sorin Dobrin
- un hangiu = Andrei Runcanu ( super simpatic personaj )
- un impiegat = Dragos Silivestru
- un hamal = Marian Simion
- un ghid = Ion Paliu

- regia = Dinu Cernescu
- scenografia = Maria Miu
- muzica = Adrian Enescu
- lighting design = Alexandru Darie

- traducere = Luminita Raut
- adaptare = Dinu Cernescu

Si pentru ca peste ani si ani nu voi mai avea foaia pe care am primit-o voi scrie / copia textul mai departe :
" Un spectacol este o calatorie.

Vreau sa va luam intr-o calatorie printre zambete si rasete, adunate la un loc de falimia Perrichon.

De cautati in haine spectacolului profunzimi si adevaruri ascunse nu veti gasi. Spectacolul se vrea simplu - ca o sampanie frantuzeasca. Doar atat.

O parte din minunata trupa a Teatrului Bulandra s-a daruit acestei idei si a repetat mult ca sa obtina usurinta comica a specatacolului. S-a muncit zi de zi ca sa impartasim placerea jocului cu voi care ne priviti.

Acum, al capat de drum va doresc bucurie in calatoria voastra cu domnul Perrichon si familia lui.

Vreau ca spectacolul nostru sa fie o pata de lumina in atmosfera vulgara, rea si agramata care ne lasa incrancenat peste noi, ca o ploaie bolnava. "

Dinu Cernescu.

Frumos scris, si o prezentare foarte buna.

No comments: