Wednesday, February 17, 2010

Si romtelecom-ul a fost acaparat de criza

s-a adancit criza...
se stia inca din 2009 daca nu mai demult ca romtelecomul disponibilizeaza lumea...
in centrala a mai ramas o persoana...
daca nu va raspunde la telefon sa nu va intrebati de ce...
iar echipa pe strada iarasi se pare ca este doar una singura, 1 sau poate 2 persoane...
s-a stricat telefonu...acu cateva zile ( deja sunt mai multe de 2 zile )...
in contract e stipulat 72 de ore...asa ca nu ai nevoie de mai mult de o persoana pe teren...
ca dupa programari, ai timp in 72 de ore, sa faci o vizita pe la toata lumea...
pe 16.02, in jurul orei 17.00 a murit telefonu...nu mai poti incasa carduri!!!, nu mai primesti faxuri ( deh, e vina noastra, ca trebuia sa bagam si pe rds, ca deh, doar nu or muri amandoi in acelasi timp, nu?!?! ), nu mai primesti telefon ( ceea ce-i bine, ca nu te mai suna incontinuu !!!)...
am sunat si pe 16.02, o data... s-a notat sesizarea...
se face 16.02... sunam pe la 10.00... sesizarea e in curs, echipa e pe teren...
se face 13.00...sunam din nou...sesiszarea e in curs, echipa e pe teren...
se face 17.00...sunam din nou...sesizarea in curs, echipa pe teren...
se face 18.00...sunam din nou...idem...
se face 18.02...ora 09.00...deja am sunat din timp...sesizarea e in curs...echipa e pe teren...nu au trecut 72 de ore...mai avem timp...
dau si 2 mailuri...

raspuns 1 : " Buna seara,
In urma sesizarii dumneavoastra am inregistrat deranjamentul cu nr bon 12774309 pe care l-am transmis serviciului tehnic pentru verificare si
rezolvare.
O zi buna."
raspuns 2 : "Buna seara
In urma sesizarii dumneavoastra din data de 16.02.2010 cu nr. bon XXX de la serviciul tehnic ni s-a comunicat ca este un deranjament in retea si se va restabili in cel mai scurt timp posibil ( posibil maine).
Va multumim pentru intelegere.
O seara buna"

In concluzie...e vina noastra...ca nu ne permitem sa ne oferim serviciile pe care le dorim, nu ni le asiguram...

Solutii ?
Iti pui telefon / internet / cititor de card si la RDS si la Romtelecom, si ca sa fii sigur, ca nu pic amandoua in acelasi timp...mai ei pe cineva...dar cine mai e?


PPSSSS.
Intre timp, sambata 20.02.2010 iarasi s-a taiat firul, iarasi am ramas fara telefon...
Azi 22.02.2010 a venit un domn de la romtelecom sa vada, din nou, ce s-a intamplat...
Si astfel am aflat de ce nu am mai avut telefon...domnul administrator de la bloc 60 sos. Pantelimon, nr. 248 - 250, sector 2, ii era fffff frig si a trebuit sa inchida geamul si a taiat toate firele care treceau pe acolo...unii oameni sunt fara obraz...

No comments: