Friday, February 26, 2010

Metropolitans - produse cumparate

Primul produs achizitionat de la Metropolitans...si exista si pe alte culori...mi s-a parut cel mai dragutz , ca model si lungime, sa nu fie nici prea lung, dar nici prea scurt...

Am incercat sa fac rost si de o pereche de cercei, dar prea tarziu, deja au fost vanduti si perechea care mai ramasese...nu prea...imi placea asa de mult...
Oricum am intrebat la "sediu" si prin martie, care-i luni :), o sa mai primeasca modele :D
Chiar vreu o pereche de cercei...am mania de ai pierde...
Si pentru ca tot am zis ca voi incerca produsele lor...am mai cumparat cateva :D

Vopsea Prestige nr 204...blond fonce...inca nu m-am facut...tre sa gasesc o prietena :D ...
s-ar putea sa fac rost duminica...
Si daca sunteti cuminti o sa va fac si o poza...sa vedeti cum a iesit...
si o mare / mica descriere / parere a produsului

Oja...nu am catalogul cu mine, am internet, dar mi-e lene sa caut, denumirea ei, nu o mai stiu...dar mi-a placut culoarea, desi iese un pic cam deschisa...si nu stiu din ce motiv, ca poate am spalat vasele ?! cam sare...
oricum am si o oja de la Sephora L28 ?! un rosu aprins...care sare in prima sau a doua zi de la folosinta...deci...nu conteaza marca...ca toate sunt la fel...
Daca stie careva o oja mai buna, care sa tina...

Si mi-am luat si o perie :) e un pic cam mare manerul, dar in rest e buna si-mi place...

Si mai avem si o spuma de ras...cica ar fi buna, dar tot mai buna e...dar am uitat ce marca a zis...

Si pasta de dinti...am tot vrut sa o caut pe google, sa vad sa nu fie "cancerigena"... dar nu am avut timp...e mai buna decat colgate, ca nu e dulce, dar tot mai buna e foreverliving...


Si daca dori sa achizitionatii, sau mai multe detalii nu ezitati : butica_elena_cristina@yahoo.co.uk

No comments: