Saturday, February 27, 2010

IDM Club

IDM Club...pe langa Semanatoarea...acu mai nou se numeste Petrache Poenaru...nu stiu cine este...deci nu intrebati...
Am fost aseara...la bowling...scump...si fitze...( fitze la greu mi-a lasat impresia )
e mare...are de toate pentru toti...
de la bowling, pentru care am venit, la biliard, ping pong...si aparate de fitness si aerobic...cam atat ca altceva nu mai tin minte...
bowling la fumatori, sau la nefumatori...
vineri, sambata, duminica, daca nu ai cardul de membru ( vreo 100.00 lei, 1 an ) te costa doar 110.00 lei, cu tva / ora.
in cursul saptamanii este vreo 88.00 lei...
Ai cele 10 lovituri de 2 ori, ca peste tot...
Park , totusi , pista tragea intr-o parte si nu eram noi praf...tot incercam pe mijloc si se ducea intr-o parte...la incercariile bune, ca au fost si incercari direct stanga si dreapta...
Dar am dat si strike :) :D :P... de vreo 2 ori, park?!
nu mai stiu
oricum ultimul meci am jucat foarte bine, dar degeaba ca un prieten a bagat vreo 3 - 4 strikeuri, vreo 7 bile, prima lovitura, restul bilelor a doua lovitura... in total vreo 145 de puncte...
cum sa-l mai intreci?!
oricum mi-a placut...
bineinteles, nu tre sa ai unghii...am scapat cu doar vreo 2 rupte :D
dar scump...
o astfel de aventura una in cateva luni...ca te usuca...
preturile la bauturi nu erau mari, ceea ce m-a si mirat...
aveau si bere normala, de 0.5 l, gen timisoreana, skol, bergenbier...ok...nice...
suc cola fanta...park la 0.33, daca nu la 0.5l... tot vreo 5.00 lei
aveau sortimente de cafea...frappe, etc, etc...vreo 5 - 9 lei, poate ami mult...
ce ami avea?
avea si cocktailuri, cu sau fara alcool, nu era mult, 15.00 lei, fata de puburi de centru...dar nu mai aveam banii sa incerc...
a, da, si trebuia sa pui papuceii / adidasii, special creati...
eu port 38 - 39, am cerut 39 erau un pic cam mari...dar m-am descurcat...
altceva?hmmm
am stat vreo 1h si juma...si am dat 170.00 lei
plus bautura vreo 30.00 lei...
4 persoane...
nu am poze...
nu va pot delecta..
a, da si erau niste fetitze...cu fustitze...aproape ca nu exista fustitzele...
m-as mai fi uitat la ele...dar nu mi-a sarit nic una mai dragutza...si am concentram la joc...
e mai marfa decat biliardul, dar e mai scump...
deci , cat mai rar...si bine...

IDM Kennedy Group Co
str. independentei, nr. 319
tel : 021/316.10.52-072 biliard
Ro 6562229

No comments: