Friday, December 4, 2009

"Vezi pe cine votezi!"

"Vezi pe cine votezi!" reprezinta sloganu electoral 2009...reprezinta coalitia politica a guvernantilor nostri iubiti de a face fata cu brio impotriva poporului inrobit...
"vezi pe cine votezi" se incearca a fi un strigat din mormant a politicenilor, binevoitori fata de poporul roman, care doresc rascularea si contientizarea importantei poporului roman...vor sa demonstreze ca noi, fiecare dintre noi, contam si votul nostru conteaza...
deci "vezi pe cine votezi " si du-te la vot...
eu nu ma mai duc...
datorita sloganului lor asa de frumos...m-au convins sa nu ma mai duc la vot...
imi vine sa borasc de atata ipocrizie, aroganta, si tembelism...
numai gandu ma face sa-mi fie lehamite, sila de tot ceea ce inseamna politica, guvern si partid in romania...
si sa scarbesc si mai rau cand imi dau seama, ca nu-i pasa nimanui, ca nimeni nu vrea sa schimbe ceva, nimeni nu incearca sa schimbe ceva si se complac in situatia de kkt in care suntem...
ar trebui sa ne facem propriu partid, si sa ne alegem propriu lider, si sa ne conducem singuri...utopic vorbind...
va multumesc...am crezut pt o clipa ca votul meu chiar ar conta...dar cu noul dvs slogan m-am trezit la realitate...
adica, cum poti sa-ti imaginezi, ca " impreuna invingem romania bunului simt ", cand orice pusti / copil / politician / om de rand arunca gunoaie pe strada, fara nonsalanta, cand li se rupe, cand nu se duc la vot, cu conteaza cine iese, si cand oricum cine ar iesi , fie Mircea Geoana, fie Traian Basescu, tot de furat se ocupa.
Parere, ca poate ar fi mai bine sa iasa tot Basescu, ca el oricum tot a furat, si o sa mai fure dar nu o sa fure mai mult decat Geoana, care fiind nou, o sa fure mult mai mult...
deci...
mai departe...
"votul meu e al meu", cata incredere, cata modestie, cat r.... si aroganta...
" nu e al tau", adik tu dute sau nu te du, ca oricum facem noi ce facem, ne schimbam intre noi, dar ne rezolvam noi...si implicit te rezolvam si pe tine...
" si liber aleg "...mda...ca tzatza Maria de la tara, careia i s-a zis, maica stampila pe trandafir sa o pui...
"www.romaniantipsd.ro " e cel mai penal, de rahat si oribil site posibil creat de manipulare a masei...nu am intrat si nu voi intra niciodata...si nu voi merge la vot...datorita site-ului...
nu ma intereseaza care iese...pt ca amandoi sunt la fel de X...

No comments: