Wednesday, December 30, 2009

Cismigiu de Craciun

Cismigiu de Craciun
Ce ati facut de Craciun? Noi am fost in Cismigiu.

In restul saptamanilor nu am ajuns sa-l vedem, asa ca, ne-am gandit, ca de Craciun, ca oricum nu prea aveam ce face pe acasa, sa mergem sa vizitam Cismigiul, sa vedem, patinoarul, sa vedem bradul, sa vedem lumea...

Anul acesta mi s-a parut ca s-au pus mult mai multe luminite, ca au amenajat mai frumos...

Iar bradul...este mult mai frumos, si mai natural decat cel de la Universitate.
Asa am avut si noi un brad pe care sa-l admiram, si sa ne bucuram de el...

Iar "casutza" / " castelul" de la intrare, a fost o idee foarte buna...

Am avut parte de beculetze atarnate...



Pacat ca nu am putut pleca si cu un cadou :(



Si am mai vazut si anul acesta patinoarul...a cam devenit o traditie, iarna sa mergem in Cismigiu , sa mergem , sa bem un vin fiert, si sa vedem patinoarul...nu ne-am dat...era prea multa lume, si coada prea mare...











Te uitai in stanga oameni, te uitai in dreapta oameni.
O gramada de oameni au iesit la plimbare...



Vinul nu a fost atat de bun, dar...

Pe langa brad, patinoar, l-au "adus" si pe Mos Craciun, cu sania, si renii lui...toata lumea facea poze...asa ca am facut si noi cateva...






No comments: