Monday, May 31, 2010

Vernisaj 2.0 - 26.05.2010

Vernisaj 2.0 la Pizza Hut, miercuri, de la ora 19.00

Au expus :
- Alexandra Domnisoru - fotografie
- Cosmina Ivanov - fotografie
- Cristina Basoiu - pictura
- Dragos Gavrila - grafica
- Ely Hirtopanu - pictura
- Florin Badita - fotografie
- iYli - fotografie
- Mihai Paun - fotografie / grafica
- Octavian Buiu - fotografie
- Raluca Anghel - pictura
- Stefan David - fotografie

Mi-au placut pozele, a fost o experienta interesanta, si cu siguranta voi mai merge si ala data.
in plus, am ravazut si multe fete cunoscute, de la alte evenimente, de pe twitter si nu numai.
Am incerc sa fac poze la toate piesele expuse, din pacate nu am reusit, am ratat o persoana, nu stiu pe cine, dar cand voi avea timp sa caut pozele...voi scrie mai multe pe tema respectiva...
Pana una alta, asta e tot ce pot sa scriu...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.