Thursday, May 20, 2010

tv - ul

Nu am mai folosit TV-ul de ceva timp, cred ca s-au facut vreo 2 - 3 luni...
stiri oricum nu urmaream...emisiuni, cu atat mai mult...iar filmele...l-am vazut pe toate...
iar serialele la fel...
deci, de ce sa mai deschide tv -ul?
dar ma mai uit prin programele tv...
poate, totusi, am ratat vreun film...
si am gasit cateva...doar din click tv , vineri, 07.05.2010 - 14.05.2010...
- Panica la hollywood ( What Just Happened ? ), SUA, 2008
actori : Robert de Niro, Stanley Tucci, Bruce Wills
R : Barry Levinson
Nu am auzit de el, nu l-am vazut, dar daca ma plictisesc rau de tot...poate o sa-l vad...
- Matematica sufletului ( Emotional Arithmetic ), Canada, 2007
actori : Max von Sydow, Susan Sarandon, Gabriel Byrne, Christopher Plummer.
R : Paolo Barzman
- Nopti in Rodanthe ( Nights in Rodanthe ), 2008
actori : Diane Lane, Richard Gere, James Franco
R : George C. Wolfe

Si cam atat...
Vizionare placuta...

No comments: