Wednesday, March 17, 2010

Prima Casa 2 - o solutie si mai proasta

"Prima Casa 2 a incetinit tranzactiile pe piata imobiliara. De la aparitia programului, vanzarile s-au cam blocat sustine reprezentantul Coldwell Banker intervievat de Imopedia.

Noua varianta a programului guvernamental nu va spori vanzarile. Varianta a doua a programului impune incadrarea intr-o clasa energetica A, B sau C in care nu se incadreaza decat imobilele reabilitate termic sau cele noi. Iar cele noi nu se incadreaza ca buget. Practic, programul va limita tranzactiile imobiliare.

Sursa: Imopedia

http://www.rezidential.net/prima-casa-2-a-bulversat-piata"

Am copiat articolul si acum comentam plecand de la el.
Deci, se pare ca iarasi a mai visat cineva ceva si l-a pus in practic.
Se pare ca ruda acelusi cineva s-ar parea ca ar avea un apartament / sau apartamente / firme noi de vandut, dar nu mai stie cum sa fac...si a propus...
clasa energetica A, B , C si care o mai fi...
Deci, dupa ce ca oricum platiti o viata intreaga si nepotii dvs pentru o amarata de casa / apartament, din '70, care de abia sta sa cada...dar stati fara grija, ca a venit cineva sa va ajute...le scoate din vizor...nu mai e voie casa veche...bagam doar noua...
sa platesti o viata intreaga pentru ea, plus nepotii nepotiilor vostri...
e mai bine asa...am asigurat bugetul pentru 200 de ani, in loc de 100 de ani.

Eu nu vreau casa noua, ca nu am astfel de banii, as vrea o casa la curte, dar iarasi nu am banii, asa ca unica solutie care imi ramane este o garsoniera...care mai sta un pic si ii pica tavanu, la vreo 55.000 euro, cand o sa am salariu de 3000.00 lei. Momentan nu am decat 1000.00 lei, dar e bine...in 50 de ani, cand ies ( poate, depinde, ce mai viseaza anumite persoane ) la pensie, poate o sa am banii respectivi...

Speranta moare ultima...
Deci , din ce in ce mai bine, asa ca nu mai plecati din tara, ramaneti aici...

No comments: