Monday, March 29, 2010

Costa mai mult sa stai acasa de Paste !!!

Asa zice un titlu intr-un ziar / mail sau ce o mai fi.
Si, intr-adevar asa este...
Mai bine faci o excursie pana in Bulgaria, Grecia, chiar si Turcia, vreo 3 zile si scapi de stres, te relaxezi, si iesi si mai ieftin...
Cica Bulgaria este cea mai ieftina locatie de prin prejur...O sa merg si eu anul acesta ( si anu acesta ) pe la dansi...de ce? ca e mai ieftin...si mai bine decat la noi...si pentur ca la noi nu am cu cine sa ma duc...pe cand in afara , gasesc o gramada de prieteni care ar merge...
Mi-e dor de un Simon, dar de cat sa dai vreo 10 mil ( 1000.00 lei, cu tva ), si sa stai vreo 3 - 4 zile, mai bine te duci in Bulgaria, Grecia sau Turcia si cu all inclusive...si piscina...
Aceasi situatie e si cu orice locatie de pe malul nostru drag al marii...
Anu trecut nici nu am intrat in apa...nu am putut...anu asta v-a trebui sa intru...ca s-ar putea sa mergem 2 - 3 zile, si unde sa fac baie?
Ma gandesc cu groaza la cum o arata marea...
dar am deviat de la subiect si mi se termina pauza de 5 minute...
Concluzie...
nu mai sta acasa, ca nu se merita...la vreo 3 - 5 mil ( 300 - 500.00 lei, cu tva ) cat dai pe masa, mancare, mai chemi si lumea, deranj, mizerie, etc, mai bine mergi pe afara...
P.S. si daca poti, pleaca de tot din Romania... ( telul meu este : vreau sa raman unicul locuitor al tarii : d )

No comments: