Saturday, January 9, 2010

furt de site - mobila la comanda

Am primit ieri urmatorul mail...

" Am descoperit azi ca o anumita persoana, domnul Radu Ionut, posesor al domeniului mobilalacomanda.net are identic acelasi site si poze cu miovidesign.ro . Domnul Radu Ionut, care si-a dat un nr de telefon pe site, respectiv 0762/949.525 a spus ca a cumparat site-ul. Am vorbit cu domnul respectiv si l-am anuntat de problema si sa inchida site-ul, deoarece pozele nu-i apartin.
Domnul respectiv scrie pe site ca are firma Geo & Jon Mobil Instal. Nu am gasit date pentru firma respectiva.
Mail : geo_jon_mobilinstal@yahoo.com. Mail- ul banuiesc ca e bun, nu stiu.
Ce se poate face? Potrivit carei legi unde trebuie sa-l reclamam? "

deci, la subiectul ce se mai intampla prin romania...aflam ca...daca ai un site, la care muncesti, platesti domeniu, promovare, gazduire si ce o mai fi, si nu esti atent, oricine ti-l poate " fura ", il poti imediat copia, iti iei un domeniu si il trantesti acolo, direct cu poze, care nu sunt ale tale si etc...

acu domnul respectiv, poate nu are nici o vina, ca o fi platit sa ii se dea direct un site cu poze...nu l-a furat el...
si cate astfel de cazuri nu se intampla si noi inca nu am aflat de ele...
oricum am inteles ca domnul respectiv, dupa ce a primit telefonul, pana sa se intunece si sa se termine ziua, si-a pus vechiul site in functiune...si l-a scos pe cel plagiat...

Ce schimbase domnul respectiv sau cine ii face site-ul / i l-a dat...au fost lucruri minore....nu a mai bagat trafic si statistics...si-a bagat o reclama, sa mai castige un ban ( daca era inscrisa pe undeva )...a schimbat la unele din poze si linkul, la altele nu, dar orcium l-a copiat pe toate...fara numar...si si-a pus numele, adresa de mail si un numar de telefon, a ajuns in pagina 4 la mobila la comanda, si avea vreo 90 de vizitatori...deci...a fost bine...
daca aveti si voi cazuri din astea, poate imi spuneti ce anume se poate face...ca se pare ca nimic...

ceea ce imi aduce aminte de alt caz...

No comments: