Monday, November 2, 2009

Balcik 15 - 16 august 2009

De ce se duce toata lumea la Balcik? Raspunsul este unul foarte usor : e frumos...
Nu ca nu am avea si noi "frumusetiile" noastre, dar daca nu sunt "promovate"...
Iar la noi "trend-ul" este...daca vecinu a fost...eu de ce sa nu ma duc...
iar vecinii nu prea se mai duc pe la noi...
ca am fost la Bran, am fost la Sinaia...toate locurile mai cunoscute...ce sa cautam noi la Rasnov, Simleu Silvaniei sau mai stiu eu unde...

Pozele nu prea sunt frumoase...ca sunt cu mobilu...si nu reda din calitate...
Vederea e de sus...din gradina Reginei Maria...
Dupa cum se vede, si dupa cum se stie ( cei care au vizitat gradina ) plaja la Balnik nu prea gasesti, dar lumea nu pentru plaja se duce la Balcik, ci pentru gradina...
mare...imensa...si frumoasa in orice anotimp...fie ca e toamna, primavara, iarna sau vara...cand am fost noi...

Gradina este atat de mare incat nu-ti ajunge o zi sa o vezi pe toata...
Oricand te-ai duce, gasesti o gramada de oameni care se plimba prin ea...si poti sa stai toata ziua daca platesti in jur de 10 sau 15 leva...

Pana la Balcik nu e mult, drumul nu e urat...noi am fost intr-un weekend...am plecat de vineri dupa amiaza, am ajuns seara, ne-am cazat...la o vila cu o priveliste de invidiat...cu 15 leve / persoana / noapte...unde mai gasesti asa ceva in Romania...si cu privelistea pe care am avut-o?
Si am plecat sa colindam orasul...pe jos...
mergi ceva...dar a fost bine ca am facut miscare...am fost si o trupa mare de vreo 15 persoane...
ce mai...ne-am distrat de minune...o relaxare bine meritata...
la intoarcere, am luat-o pe o scurtatura...pe unde urca masinile...din parcare, de la faleza...si nu era lumina pe acolo...erau si niste scari...ce as mai fi urcat eu pe ele...dar era bezna totala...
inca se mai construieste...
asta-i diferenta intre noi si restu lumii...fie bulgarii, fie grecii...stiu sa-si promoveze "bunurile".
Poate ca am avea mai multe "bunuri" si "frumuseti" decat ei...dar nu avem cum sa le promovam...noi nu mergem sa le vizitam...ne ducem la alti...ca e mai civilizat la alti, drumuri mai bune si servire mai buna...
Acu daca e sa vorbim si de pareri proste...la una din terasele la care am fost...era o fata poate un pic cam turmentata...si unei prietenei...i-a adus un frappe cu resturi de caimac sau hartie sau cine stie ce o fi fost...destul de jenant...
pentru a "ierta" si-a cerut scuze si i-a adus unul nou...

No comments: