Wednesday, October 20, 2010

Hunter Prey

Hunter Prey 2010
http://www.imdb.com/title/tt1270291/
nota 5.8 pe imdb, si daca are peste 5 pe imdb inseamna ca e ceva de capu lui...
initial nu am dorit sa-l vad...





nu era nimeni cunoscut...poze mai nimic...nu gasisem nici un trailer, dar dupa ce am vazut vreo 2 trailere cu alte firme, si care luasera nota 4 si ceva pe imdb...mi-am dat seama ca hunter prey chiar e marfa...





si oricum nu aveam la ce sa ma uit...
l-am vazut...nu a fost stralucit, dar nu a fost nici rau...







nu regret ca la-m vazut...poate ca e un pic cam previzibil, dar daca nu aveti la ce sa va uitati...vi-l recomand...mai ales ca se pare ca nu mai exista nisi un film interesant...



vreau sa ma duc la cinema si nu am la ce...intre step up 3 si julia roberts, cu iubeste, etc, etc...nici nu stiu pe care sa-l aleg...

dar asta ramane pt saptamana viitoare...


No comments: