Tuesday, September 1, 2009

Concertul din parcul Izvor – Bucuresti, din data de 26.08.2009

Despre Madonna.

Concertul din parcul Izvor – Bucuresti, din data de 26.08.2009.

* Din pacate poze n-am...ca cei 2 corespondenti ai mei... nu au avut mobil cu n mega biti...


“Desi trebuia sa inceapa la ora 21 s-a intarziat pana la ora 22”…

Nu am fost…nu sunt fan Madonna, dar am 2 cunostinte care au fost si mi-au impartasit unele parere…

Bineinteles ca vorbeau amandoi odata si mult si nu prea am putut sa scriu tot ce mi-au zis ei…dar ce am reusit…am postat…

“Am inceput sa fluieram…de la ora 21 o tot asteptam”…ar fi una dintre ele…si ce am citit azi 28.08 pe yahoo mail…de fapt, am zarit un titlu “ Madonna huiduita “

Dar sa continuam…"dansatorii au fost cam 15 persoane…si dansau bine…"

"La 12 fara zece s-a terminat…"

Atat de frumos a fost, incat cand s-a anuntat ultimul cantec…erau deja la poarta…de fapt altu a fost motivul pentru care erau deja la poarta, dar nu pot sa vi-l spun…

“lumea nu a aplaudat indeajuns de mult incat sa faca un bis” ar fi una dintre opinii

Desi pareriile sunt impartite, cealalta cunostinta…zice ca au fost si bisuri…

Cred ca au stat diametral opusi!!!…

Unuia i-a placut la nebunie…altuia nu, ca a fost “dezamagit, putin spus”…

“ Cum a fosr organizarea?...”

“Proasta organizare”…normal…doar suntem in Romania …e vorba de bufete…

Adica cam mureai de foame / sete cat statai la coada la punctele de servire….

Park imi aduce aminte de seriile moka / free la festivalele berii…adik plin…coada mare…de cel putin <<3>>

“Din cauza ca primaria nu isi face datoria, respectiv sa ude si intretina un gazon…civilizat…iarba a disparut de mult…si se ridica un nor de praf…precum ceata din Londra…si era un aer inecacios…” incat “Unele personae aveau batiste la nas…”

“Park erai pe un drum de tara neasfaltat…” cum a fost drumu tutana acu cativa ani…

In rest “efecte luminoase si de scena foarte frumoase…”

Dar melodiile ?

“au fost ritmate…dar nu erau cele vechi…care au consacrat-o…”

scuze…omu care sa dus…nu si-a dat seama ca nu o sa fie melodii vechi???? ca doar nu mai suntem in 89…s-a dus de mult…dar el a uitat…

S-a dus la concert sperand sa asculte melodii cunoscute, dar cele pe care ar fi putut sa le stie erau de pe albumele vechi si nici un cantaret nu canta melodiile de pe albumele vechi, ci mai mult de pe albumul actual…si cu cat mai remixate cu atat mai bine...

Oricum Madonna…cand a vazut-o…a crezut ca era o <> “de pana in 30 de ani…”

“Arata de nota 12 la varsta ei…”…bv Madonna…”nici cand era tanara nu arata asa de bine” ( parerea unora )

Cei 600 de lei <> au meritat totusi…multumim madonna….

Si a cantat live…cati cantareti de-ai nostri se pot lauda cu asa ceva???

Si sa danseze…2 ore…neintrerupt…mai ales la varsta ei…

“Dar ce melodii a cantat???”

din pacate…nu au fost asa de fani…inca sa stie melodiile Madonnei…cei 2 corespondenti ai mei care au platit sa vada spectacolul…

Restu erau fanii…inraiti…stiau versuri…nu doar numele melodiiei…

Asa ca am inceput sa fredonez…in incercarea de a gasi macar o melodie care sa fi fost cantata de Madonna pe scena…

eu nu-s fan, dar cunosc si eu cate ceva…si dupa ce am inceput cu…”music…is..so…music…”…au recunoscut-o…

Si cica unu zice ca ar fi fost si melodia cu virgine..dar nu se stie sigur…

Era langa boxe si vibrau creerii in cap...

A, si a mai fost si melodia cu Justin…cu “tic tac”…si avea o poza cu el…plimbandu-se pe scena…”four minutes…before…” sau cum mai e...

Si poate mai au fost si altele, comerciale, pe care l-as fi recunoscut…daca l-as fi ascultat…dar daca lumea nu stie…

“Cum era imbracata???”…

pai “se schimba intruna…”de vreo 4-5 ori…sau mai mult…8 ori…depinde pe cine intrebi...era scorarita…era in negru, ca am vazut la tv…cu sort…”sportive”…”rochita si chiloteiiii rosii….”…

“S-a pupat cu cateva fete…”…dar nu a fost obscent…

si apoi la romanii nostri ne plac fetele pupandu-se…suntem tolerantii din punct asta de vedere…deci nu a fost cine stie ce...

“Cantecele si dansurile erau sexy , dar nu obscene…cum ar comenta unele persoane"

“Dar oamenii, ce fel de persone au fost?”

“Oamenii erau majoritatea tinerii…daca nu toti…”

“O aplaudau…stateau numai cu mainiile pe sus…a fost atmosfera…

Unii chiar dansau…”

“Dar mancarea? Bautura?”

Mancare…chipsuri…dupa juma de ora de stat la coada…”tot ce cumparai era la pahar de plastic…”…”un pahar de apa minerala juma de jeton…”…

“Dar un jeton cat era?”

”un jeton era 5 lei…”

“Interesant era sa cerem bon fiscal…cum zicea un afis…intrebarea noastra era….”

“Si restul? Ce mai puteai lua?”

"o bere = 1 jeton…un red bull = 2.5 jetoane…"

“ Dar jetoanele ? de unde le luati ?”

“jetoanele?... le luai de la casa…casa raiffensen bank…”

“Chipsuri = 1 jeton….”

‘La suma care s-a dat pe bilet…puteau sa dea apa minerala gratuit…”

“Cat costa 1 litru de apa minerala…3 lei, sa zicem…”…mda…dar la 70.000 de persone…cam multe ape minerale…si apa plata ar fi fost prea scumpa…chiar daca o cumparai la 5 litri si o impartai la pahar de 250 ml…parerea mea…

Normal, cum se face in ultima vreme de cand a murit Michael…toata lumea vorbeste de el...si asculta melodiile lui…( am pe <>, care de fiecare data cand intra pe you tube cauta Michael…

Si “Madonna a cantat un fragment dintr-o melodie a lui Michael..iar un dansator..a interpretat dansul lui Michael…” spectacol care cica il face la fiecare concert...si care a scapata de linsarea ei...dupa faza cu gipsy...

“La un moment dat ne-a zis Madonna sa fim toleranti cu tiganii / rromii – gipsy…unul de langa noi a zis “ : ”sa vina Antonescu”…."iai acasa" si bine inteles fluieraturi…aproape toata lumea…cand a auzit de gipsy…

Azi am auzit ca ar fi zis si sa fim toleranti si cu homesexuali…dar cele 2 cunostinte de-ale mele, desi au stat in fata, nu ar fi auzit nimic de genu asta…

Aku parerea mea despre subiectul respectiv este urmatorul : pe gipsy nu-i suporta nici femeile, nici barbatii, dar pe homesexuali nu-i suporta barbatii…

intradevar, sa vezi 2 barbatii e ciudat, sa vezi 2 femei e marfa…dar si ei sunt oameni si ar trebui sa le respectam drepturile si sa nu-i mai batem, la mitinguri, sau colturi de strada, doar pentru ca ne e teama…ca poate si noi o sa devenim la fel ca ei…sau mai stiu eu ce prostii le trece prin capu unora…

Iar in concluzie…concertul Madonnei a meritat…s-ar putea sa nu mai treaca pe la noi…pentru ca nu a fost atat de aclamata ca in alte parti…dar noi ii multumim, deoarce a acceptat sa vina…dupa 15 ani de asteptare din partea unora dintre noi…si multumim si celor de la Vodafone, ca mi se pare ca ei au organizat evenimentul…

Multumim Madonna si te mai asteptam pe la noi…

No comments: