Sunday, November 2, 2008

Mandala

Textul este completat azi 23.11.2009
Povestea mandalei nu o stiu...asa ca nu am ce sa va spun...
Dar pot sa va spun alte lucruri despre ea / ele...
Am fost acu vreo 2 ani la mare, in Vama Veche...am mai fost cu niste prieteni si rude. Un prietne si o ruda au intalnit o fata, Catalina, din Timisoara, care le vindea. A fost extraordinar sa o vezi cum schimba fiecare forma, atat de natural si repede. Ne-a placut. Ne-am oprit si am stat de vorba cu ea. Ne-a explicat cum se foloseste, ne-a dat si o schita. Cred ca o mai am pe undeva, dar nu stiu exact pe unde.

Avea multe culori si 2 variante, una mai usoara si una mai complexa. Ne-a zis ca ea si cu mama ei le-a facut. Ne-a placut asa de mult incat ne-am luat fiecare cate una. Dupa cum se vede si din poze, ca altfel ar fi trebuit sa fac vreo 10 poze sau mai mult pentru fiecare figura in partea.
Ne-a spus si povestea, dar am cam uitat-o. Era povestea planetelor Soare, Jupiter, Venus, Saturn etc...
Ne-am chinuit si noi ce ne-am chinuit, dar am invat cum se face si chiar nu este greu.
Mi s-a parut o investitie atat de buna, un joc ideal pentru copii, sa le dezvolte mintea, ca doar innebunesc de la atata CS, NFS, F1, AOE si alte prescurtari...

Cat a costat? In jur de 10.00 lei, iar varianta mai mare si mai complexa in jur de 20.00 lei. Ne-a explicat cum nu poate sa le vanda mai mult, ca nu ar mai cumpara lumea. Ca se duce si le mai vinde si prin Bucuresti, la anumite ocazii / sarbatori / targuri. De Craciun pe la Sala Dalles etc.

Utilitatea mandalei poate fi multipla : fie ca suport de lumanare, un joc, cand te plictisesti, un cadou pentru cineva, un ormanent, dar si o amintire, a unui loc in care ai fost si ti-a placut.

No comments: