Saturday, May 10, 2008

Brasov

Prima oara in Brasov ( de la Bran spre Bucuresti, via Brasov). Impresii? Ma asteptam sa fie mai ... interesant...in primu rand, autobuzu m-a lasat la intrare...de acolo incotro?!?!nu exista nici o harta ceva...sa te orientezi...fiind autogara...ar fi trebuit sa existe o harta cu orasu...cu puncte mai interesante de vazut. Chiar doream sa ma plimb prin oras...dar cand am vazut ca nu prea se vede nimic...am cam renuntat...














Trebuia sa ajungem la gara...sa mergem pe jos?dar care-i distanta?am intrebat un om...ne-a raspuns...autobuzu 23...duce direct la gara...noi eram la alta statie...vis a vis...ca neam luam bilete( fiind intrun loc strain si ne stiind cat mai e pan la gara, daca sunt controale)...mi sa parut ciudat biletu...nui can Bucuresti...si costa mai mult 1.50 lei fata de 1.10 lei buc...oricum in orice oras in afara de buc bilete sunt mai scumpe...am ajus la statie si am vazut ca au program la autobuze din 19 in 19 min...interesant...iam facut si poza...aviz amatorilor...






cum de abia ratasem unu...neam gandit sa o luam pe jos...oricum omu care nea dat indicatii zicea ca ar fi vreo 2-3 km pana la gara...am ajuns la urmatoarea statie exact la timp sa luam autobuzu...nu prea se vede nimic interesant prin zona...asa ca lam luat...am taxat biletele...toata lumea avea bilete in mana(se pare ca sunt controale dese) si mam tot uitat pe geam sa vad daca se vede ceva interesant...din pacate nu am vazut nimic...dezamagire :(...
am ajuns si la gara...stiam ca tre sa fie un tren la 14 si ceva...neam dus inauntru...intradevar era unu si la 14 30 dar personal, eu stiam de rapid...dar tocmai plecase la 14.05...neam dus si pana la autocar...brasov - bucuresti, via campulung, dar era mic...cu 16 - 20 locuri...si cam plin....asa ca neam intors in gara...urmatoru rapid fiind la 19 si ceva, autocaru fiind plin, negasind nimic interesant prin zona...personalu plecand peste cateva min...neam luat bilete la tren...
oricum...concluzia ar fi daca veti sa ajungeti mai rpd...lauti autocaru...e mai ieftin decat rapidu, mai scump un pic decat pesonalu, dar ajungi mai rpd.

No comments: