Monday, April 7, 2008

La Cernica

Am plecat si noi intr-o sambata, dupa amiaza, la padure, la Cernica, eu nu mai fusesem...am iesit din Bucuresti si imediat ce au inceput casele noi - vilele - a inceput si gunoiul...am ramas un pic uimita...sau poate un pic mai mult...
am mai iesit din Bucuresti...demult am iesit spre Pitesti, acu nu stiu cum o mai fi...
am iesit spre Pitesti...autostrada...
am mai iesit spre Oltenita...dar...nu se compara cu iesirea spre Cernica...este...fara cuvinte...
va multumesc pentru experienta...sper ca peisaju respectiv sa ramana mult timp, sa se bucure si stranepoti nostri, daca o sa mai fie in viata, de acest peisaj super...







Fata de drumu spre Cernica, la locul faptei, mai erau oameni, care faceau curat...

Ca idee...mi se pare cam mic...departe...nu ai mijloc de access decat masina personala...in rest e dragutz...ca la padure...iarba...inca mai exista...nu se stie pentru cat timp asa ca daca vrei sa va plimbati duceti-va acuma...niste copacei...a fost si soare si nor...seara s-a facut racoare...dar a fost frumos...am mai iesit din Bucuresti...si am fost si intr-un loc nou...
ms adi...la multi ani...sa traiesti mult si sa ne scoti si la anu...



Si noi, ca orice alt om, am facut mizerie, am avut gunoaie, dar le-am strans si le-am aruncat la tomberon...pentru ca exista tomberoane pe acolo, nu tre sa-l duceti tocmai in Bucuresti...acu ceva o mai fi scapat si de la noi...dar noi macar am incercat sa lasam totu la fel...

No comments: